Skal dine produkter vises via Google?
Når du søger på et specifikt produkt i google, så vil du se en række med produkter og priser øverst oppe, det er Google Shopping. Shopping annoncer er en kampagne type der udelukkende har fokus på salg af produkter.
Denne type henvender sig til de mennesker der sidder og er klar til at købe lige nu og her. Derfor har Google shopping annoncer en høj konverteringsrate og gennemsigtig ROAS. Med den rette grundige opsætning af produkterne, er der grundlag for at skabe rigtig gode resultater, for netop det produkt du sælger

Hvorfor vælge NTENT?
Din personlige ads specialist

Hvornår bør du anvende Google shopping ads?
Annoncer til mange formål
Google Shopping er udelukkende til salg af produkter, derfor henvender denne type annoncering sig til dig der har en webshop med produkter og de meget vigtige produktbilleder. Hvis du vil sælge når folk søger efter netop de produkter du har på lager, og du ønsker en høj konverteringsrate med en gennemsigt ROAS, så er google shopping løsningen du søger.
Denne type af kampagner gør det nemt for publikummet at sammenligne priser, derfor kræver det oftes konkurrencedygtige priser og troværdighed for at sikre de rigtig flotte resultater.
Google shopping ads:
Når du ses når publikummet er meget købsparate
Google Shopping sigter efter dit publikum når købsintentioner er meget stærk, lige nu og her, derfor er denne type af annoncer et effektiv valg når man har et godt tilbud til markedet – Med Google shopping vil du opleve højre købsrate via Google shopping, end ved søgeannoncer på dit produkt.
Google shopping ads:
Når du ønsker højere konverteringsrate af dit publikum
Google Shopping har 20% højere konverteringsrate sammenlignet med andre annonce typer. Du får en gennemsigt ROAS på hvert produkt, fordi google er med hele vejen fra intention til det faktiske salg. Det gør det muligt for dig at få indsigt hvad du præcist for ud af ressourcerne anvendt på dine produkt annoncer og kampagner
Google shopping ads:
Når du har et rigtig godt tilbud
Har du et eller flere tilbud der kan slå benen væk under dit publikum så er Google shopping løsningen til at få tilbuddet ud til alle der sidder med intentionen om at købe.
Gode tilbud fungere ofte også som trækplaster til mersalg i webshoppen og når du nu har lavet et tilbud så skal flest mulige mennesker da præsenteres for det.
Know How & værktøjer
Den rette annonce type til dit publikum
Jeg har dagligt en finger på pulsen af det online annoncemarked og holder et skarpt øje med den nyeste udvikling. Det giver mig indsigt i hvilke retning annoncemarkedet bevæger sig, så jeg konstant kan være på forkant med mine kunders kampagner levere mest mulig værdi.
Jeg har en bred vifte af analyse og research værktøjer når det kommer til online marketing. Et solidt datagrundlag er nøglen til stærke strategier, solide kampagneresultater og effektiv udnyttelse ressourcerne.
Annonce typerne
Søgeannoncer


Display annoncer


Play Store ads


Retargeting Google


Google shopping ads


Online Marketing Analyse


Performance Max


Lokal annoncering


YouTube Video ads


Kunder siger:
"Bruger tilstrømningen vil ingen ende tage!"
Jeg har både selv prøvet og haft et andet bureau til at opsætte mine Google Ads. Jeg har konkluderet at der er alt meget man skal vide til at jeg selv vil bruge min tid på det, og derfor handlede det om at findet det helt rigtige bureau. Bjørns tilgang til data-drevet markedsføring, analyse af korrekte søgeord, forståelse af min virksomheds konverteringspunkter og personlighed gjorde det til en no-brainer at vælge Bjørn.

Passioneret Google Specialist
Anno 2016 - Din succes er min succes
Jeg har siden 2018 drevet flere hjemmesider frem i søgemaskinerne ved hjælp af organisk indhold med fokus på søgeordsoptimering. I den forbindelse fik jeg en stor nysgerrighed og interesse for at nå mit publikum, når de har en intention, som jeg kan imødekomme via søgemaskinerne.
I min optik har Online annoncering og SEO mange ligheder, og i den sidste ende er deres overordnet mål det samme - at ramme den rigtige intention på det rigtige tid og sted og sikre at publikummet ser den værdi du tilbyder.

Lad mig tage hånd om din vækst!
Skal vi tage en snak om hvad du godt tænke dig, og hvilke muligheder der er i Online annoncering? Jo før vi kommer i gang, jo før kommer der nye kunder. Så udfyld formularen og lad os samme skabe mere vækst.

“Jo mere du udfylder i formularen jo bedre forberedt kan jeg være til vi snakker sammen”