Skal vi tiltrække lokale kunder?
Lokal annoncer vises til folk i et specifikt geografisk område, for at tiltrække publikummet til netop din forretnings lokation.
Denne type annonce kan laves i flere forskellige kampagnetyper og kan vises i Google Maps. Det gør det muligt at blive eksponeret overfor et publikum, som har en lokal interesse enten grundet bopæl, eller et tidsbegrænset ophold lokalt, så som tursiter. Det er en god ide at lave lokal annoncering i kombination med en eller flere annoncetyper.

Hvorfor vælge NTENT?
Din personlige ads specialist

Hvornår bør du anvende Lokal annoncering?
Annoncer til mange formål
Hvis du ønsker de lokale i nærområdet skal kende og anvende din butik eller services, så er lokal annoncer vejen frem. Fysiske butikker, og service virksomheder så som frisører, trænningscenter, værksteder etc.. Lokationer hvor folk skal komme regelmæssigt, har store fordele af lokal annoncer.
Hvis du afholder et arrangement ville det også være oplagt at anvende lokal annoncering med forskellige geografisk rækkevidde. Ydermere kan lokal annoncer hjælpe til at fange folk der køre igennem området da Google Maps også er en stor del af Lokal annoncer.
Lokal annoncering:
Når du vil tiltrække publikummet i nærområdet
Har du en service eller produkter som er relevant for publikummet lokalt? Så kan du med Lokal annoncering sikre dig en langt højre synlighed og ikke mindst gøre nærområdet opmærksom på du findes og hvad du kan tilbyde lokalsamfundet.
Vi mennesker har en tendens til at glemme. Derfor er det vigtigt at blive ved med at pinge dine lokale for at de ikke glemmer hvad du kan tilbyde. De skulle jo nødig køre til nabobyen.
Lokal annoncering:
Når gennemrejsende og turister alligevel er i nærheden
Maps tjenster anvendes i stor stil når vi ikke er lokalkendt. Med lokal annoncering kan du sikre synelighed overfor den del af dit publikum som rejser ind i dit lokalområde og anvender Google.
Dette gør sig især gældende når du har bestemte typer forretninger, så som resturranter, special butikker, event venues.
Lokal annoncering:
Når du afholder spændene events og arrangementer
Afstand til et arrangement kan være afgørende for beslutningen om deltagelse. Med lokal annoncering kan du nå et publikum tæt på, som ikke er udfordret af geografisk afstand.
Det kan også være at du kun er interesseret i at tiltrække et publikum afgrænset af en bestem region eller landsdel, her ville lokal annoncering også sikre en rækkevidde til netop dit publikum.
Know How & værktøjer
Den rette annonce type til dit publikum
Jeg har dagligt en finger på pulsen af det online annoncemarked og holder et skarpt øje med den nyeste udvikling. Det giver mig indsigt i hvilke retning annoncemarkedet bevæger sig, så jeg konstant kan være på forkant med mine kunders kampagner levere mest mulig værdi.
Jeg har en bred vifte af analyse og research værktøjer når det kommer til online marketing. Et solidt datagrundlag er nøglen til stærke strategier, solide kampagneresultater og effektiv udnyttelse ressourcerne.
Annonce typerne
Søgeannoncer


Display annoncer


Play Store ads


Retargeting Google


Google shopping ads


Online Marketing Analyse


Performance Max


Lokal annoncering


YouTube Video ads


Kunder siger:
"Bruger tilstrømningen vil ingen ende tage!"
Jeg har både selv prøvet og haft et andet bureau til at opsætte mine Google Ads. Jeg har konkluderet at der er alt meget man skal vide til at jeg selv vil bruge min tid på det, og derfor handlede det om at findet det helt rigtige bureau. Bjørns tilgang til data-drevet markedsføring, analyse af korrekte søgeord, forståelse af min virksomheds konverteringspunkter og personlighed gjorde det til en no-brainer at vælge Bjørn.

Passioneret Google Specialist
Anno 2016 - Din succes er min succes
Jeg har siden 2018 drevet flere hjemmesider frem i søgemaskinerne ved hjælp af organisk indhold med fokus på søgeordsoptimering. I den forbindelse fik jeg en stor nysgerrighed og interesse for at nå mit publikum, når de har en intention, som jeg kan imødekomme via søgemaskinerne.
I min optik har Online annoncering og SEO mange ligheder, og i den sidste ende er deres overordnet mål det samme - at ramme den rigtige intention på det rigtige tid og sted og sikre at publikummet ser den værdi du tilbyder.

Lad mig tage hånd om din vækst!
Skal vi tage en snak om hvad du godt tænke dig, og hvilke muligheder der er i Online annoncering? Jo før vi kommer i gang, jo før kommer der nye kunder. Så udfyld formularen og lad os samme skabe mere vækst.

“Jo mere du udfylder i formularen jo bedre forberedt kan jeg være til vi snakker sammen”