Skab kendskab til dit publikum & marked
Data data data – det er det eneste der kan eliminere gætteri og jeg vil vide, måske er du også sådan? Jeg laver altid indledende analyse og research, men der er også mulighed for en mere dybdegående online analyse af dit publikum.
Analysen giver dig en forståelse af din positionering, størrelse på nettet og ikke mindst hvem dit publikum præcist er. Analysen skaber indsigt i hvem er dit publikum, hvor opholder de sig online, og hvad søger de på. Dette sikre at vi kan udforme en effektiv annoncerings strategi som

Hvorfor vælge NTENT?
Din personlige ads specialist

Hvornår bør du anvende Online Marketing Analyse?
Annoncer til mange formål
Når vi skal have indsigt i netop dit præcise online marked og branche. Med en dybgående analyse vil jeg skabe klarhed om hvem dit publikum er og hvordan deres adfærd er online.
Når vi kender dit online publikum kan vi begynde at udvælge hvilke intentioner vi skal ramme og ikke mindst få kortlagt hvordan konkurrencen er i annoncemarkedet. Dette skaber et solidt fundament for at udforme konkretet og relevante annoncer strategi og kampagner målrettet dit publikum.
Online Marketing Analyse:
Når der skal udvælges relevante søgeintentioner
Med en marketings analyse kan du blive endnu skarpere på hvem dit publikum er. Den data kan fortælle hvilke søgeintentioner dit publikum har.
Vi kan udvælge de mest relevante søgeintentioner og rette ads kanonen efter dem. Du vil opleve en bedre konverteringsrate så du får mere ud af dit annonce budget.
Online Marketing Analyse:
Når du vil lære dit publikums adfærd bedre at kende
Marketing analyse vil definere dit publikum mere præcist. Derved vil vi kunne begynde og kigge på deres adfærd på nettet og få en højere forståelse for dem.
Den indsigt giver os mulighed for mere præcist at ramme dit publikums rette intentioner, på rette tidspunkt med dine annoncer.
Online Marketing Analyse:
Når du vil lære dine konkurrenter bedre at kende
Analysen vil give dig indsigt i dine konkurrenters positionering online, samtidig med det giver en forståelse for omfanget af konkurrence der er i din branche. Der er som regel meget inspiration at hente.
Denne del af analyse er især også brugbar hvis du endnu ikke kender dit marked og publikum, da vi via konkurrent analysen kan læne os op af de datasæt jeg kan finde på deres online tilstedeværelse.
Online Marketing Analyse:
Når du vil ligge en marketing strategi
Bestandelene af analyse, publikummet, søgeintentioner, konkurrent og markedet giver et samlet dataset. Med et klart overblik kan vi sammen tage oplyste og velvalgte beslutninger.
Disse beslutninger kortlægges ned i en online marketing strategi, med annoncering som leveringsmetode af lækkert content, i form af bla. landing pages, SoMe Opslag, artikel udgivelser og hvad der ellers kunne give mening i din branche.
Know How & værktøjer
Den rette annonce type til dit publikum
Jeg har dagligt en finger på pulsen af det online annoncemarked og holder et skarpt øje med den nyeste udvikling. Det giver mig indsigt i hvilke retning annoncemarkedet bevæger sig, så jeg konstant kan være på forkant med mine kunders kampagner levere mest mulig værdi.
Jeg har en bred vifte af analyse og research værktøjer når det kommer til online marketing. Et solidt datagrundlag er nøglen til stærke strategier, solide kampagneresultater og effektiv udnyttelse ressourcerne.
Annonce typerne
Søgeannoncer


Display annoncer


Play Store ads


Retargeting Google


Google shopping ads


Online Marketing Analyse


Performance Max


Lokal annoncering


YouTube Video ads


Kunder siger:
"Bruger tilstrømningen vil ingen ende tage!"
Jeg har både selv prøvet og haft et andet bureau til at opsætte mine Google Ads. Jeg har konkluderet at der er alt meget man skal vide til at jeg selv vil bruge min tid på det, og derfor handlede det om at findet det helt rigtige bureau. Bjørns tilgang til data-drevet markedsføring, analyse af korrekte søgeord, forståelse af min virksomheds konverteringspunkter og personlighed gjorde det til en no-brainer at vælge Bjørn.

Passioneret Google Specialist
Anno 2016 - Din succes er min succes
Jeg har siden 2018 drevet flere hjemmesider frem i søgemaskinerne ved hjælp af organisk indhold med fokus på søgeordsoptimering. I den forbindelse fik jeg en stor nysgerrighed og interesse for at nå mit publikum, når de har en intention, som jeg kan imødekomme via søgemaskinerne.
I min optik har Online annoncering og SEO mange ligheder, og i den sidste ende er deres overordnet mål det samme - at ramme den rigtige intention på det rigtige tid og sted og sikre at publikummet ser den værdi du tilbyder.

Lad mig tage hånd om din vækst!
Skal vi tage en snak om hvad du godt tænke dig, og hvilke muligheder der er i Online annoncering? Jo før vi kommer i gang, jo før kommer der nye kunder. Så udfyld formularen og lad os samme skabe mere vækst.

“Jo mere du udfylder i formularen jo bedre forberedt kan jeg være til vi snakker sammen”