Slip synergi krafterne fri i Google Ads
Performance Max er en af de nyeste tiltag fra google. Denne type kampagne omfavner næsten alle annoncetyper og samler det i en stor kampagne.
Performance Max afsøger selv googles platforme ud fra dine konverteringsmål og publikum, og finder frem til hvor og hvornår konverteringsraten er bedst og fokusere ressourcerne der. Denne kampagne type er tids- og budgetkrævende, men den lærer også af sig selv, hvilket gør den til en af de stærk og effektivt værktøjer inden for online annoncering.

Hvorfor vælge NTENT?
Din personlige ads specialist

Hvornår bør du anvende Performance Max?
Annoncer til mange formål
Performance Max er til dig der vil tage internettet med storm, og ramme i flere google ads kanaler på samme tid. Denne annonce type har brug for flere forskellige billeder og grafiske opsætninger, samt video produktion, og kræver et vis annoncerings budget.
Til gengæld så er det også en af de kampagne der kan skabe flest konverteringer. Du skal have ressourcerne og en gennemarbejdet annoncering strategi når du vælger Performance max. Det er ofte de større virksomheder vi ser anvende denne type, men også hurtigt skalerende startups med investeringer i ryggen.
Performance Max:
Når du ikke vil være til at overse online
Performance Max største force er at den rammer alle kanaler i google økosystemet samtidige: Google Search, Google Display Network, Google Discover, YouTube, Gmail, Maps.
Med denne enorme bredde kombineret med algoritmens automatiseret optimering, time, for time gør at du vil skabe en uundgåelig tilstedeværelse online hos det publikum du ønsker online.
Performance Max:
Når du har et stærkt budget og klart mål
Vil du eskalere i topfart, nå dine mål og har du forståelse for at det koster, så er Performance Max din raket opad.
Performance max analysere hele tiden på konverteringer og bruger den data til at finde nye for at opnå dine mål best muligt. På den måde afsøger preformance max internette for dit publikum og slår til når intentionen er rigtigt.
Performance Max:
Når Google skal opnå dine konverteringsmål
Performance Max afsøger selv nettet efter hvem der har størst chance for at konvertere, for at opnå dine konverteringsmål.
Via læring bliver Performance Max bedre og bedre til at skaffe de konverteringer du ønsker. På den måde også blive den bedre og bedre til at anvende dit annonce budget bedst muligt.
Know How & værktøjer
Den rette annonce type til dit publikum
Jeg har dagligt en finger på pulsen af det online annoncemarked og holder et skarpt øje med den nyeste udvikling. Det giver mig indsigt i hvilke retning annoncemarkedet bevæger sig, så jeg konstant kan være på forkant med mine kunders kampagner levere mest mulig værdi.
Jeg har en bred vifte af analyse og research værktøjer når det kommer til online marketing. Et solidt datagrundlag er nøglen til stærke strategier, solide kampagneresultater og effektiv udnyttelse ressourcerne.
Annonce typerne
Søgeannoncer


Display annoncer


Play Store ads


Retargeting Google


Google shopping ads


Online Marketing Analyse


Performance Max


Lokal annoncering


YouTube Video ads


Kunder siger:
"Bruger tilstrømningen vil ingen ende tage!"
Jeg har både selv prøvet og haft et andet bureau til at opsætte mine Google Ads. Jeg har konkluderet at der er alt meget man skal vide til at jeg selv vil bruge min tid på det, og derfor handlede det om at findet det helt rigtige bureau. Bjørns tilgang til data-drevet markedsføring, analyse af korrekte søgeord, forståelse af min virksomheds konverteringspunkter og personlighed gjorde det til en no-brainer at vælge Bjørn.

Passioneret Google Specialist
Anno 2016 - Din succes er min succes
Jeg har siden 2018 drevet flere hjemmesider frem i søgemaskinerne ved hjælp af organisk indhold med fokus på søgeordsoptimering. I den forbindelse fik jeg en stor nysgerrighed og interesse for at nå mit publikum, når de har en intention, som jeg kan imødekomme via søgemaskinerne.
I min optik har Online annoncering og SEO mange ligheder, og i den sidste ende er deres overordnet mål det samme - at ramme den rigtige intention på det rigtige tid og sted og sikre at publikummet ser den værdi du tilbyder.

Lad mig tage hånd om din vækst!
Skal vi tage en snak om hvad du godt tænke dig, og hvilke muligheder der er i Online annoncering? Jo før vi kommer i gang, jo før kommer der nye kunder. Så udfyld formularen og lad os samme skabe mere vækst.

“Jo mere du udfylder i formularen jo bedre forberedt kan jeg være til vi snakker sammen”