Bliv vist i toppen når der bliver søgt efter apps
App annoncering er undervurderet og hvis du har en app der er fuld funktionsdygtigt, så er denne annoncetype en god og billige måde at få nye brugere til at download og anvende din fede app. Der er ikke de store krav til budgettet da konverteringsprisen er meget lav og derfor kan alle virksomheder være med.
Har du en android app så kan jeg med Play Store ads promovere din app til dit publikum. Har du iOS så kan jeg også klare det i App Store. Annoncerne bliver vist i søgninger, oversigter og sikre at din app ikke drukner i bunden af listerne

Hvorfor vælge NTENT?
Din personlige ads specialist

Hvornår bør du anvende Play Store ads?
Annoncer til mange formål
Det bør du når du har udviklet en gennemarbejdet app og ønsker flere downloads, brugere og kendskab til din app, for få ressourcer. Gode bedømmelser af din app er helt klart en fordel når der annonceres, der behøver ikke være mange bedømmelser, men folk er ofte kritisk når den ligger lavt.
Det er en enorm fordel hvis man kan oprette sig som bruger direkte i app’en, eller som det mindst har mulighed for at gøre det via telefonen. Uden vil det skabe en kæmpe barrier for dit publikum, og deres opstart i brugen af din helt igennem fede app
Play Store ads:
Når du vil øge antal downloads & brugertilvæksten
Med den effektive app annoncering og en veludviklet app som løser publikummets udfordring, kan du sikre en betydelig volume af downloads og brugeroprettelser.
Når du har udviklet en app, handler det i bund og grund om hvor mange aktive brugere du har af dit system ud af alle oprette bruger. Her hjælper app annoncerne med sikre bruger oprettelser, herfra er det op til dig at sikre de er aktive brugere.
Play Store ads:
Når du vil opnå lav konverteringspris
Play Store eksponeringer af en app, er ekstremt billige og derfor kan konverteringsprisen for et download også holdes relativt lavt, op imod Google andre annoncetyper. Med denne annoncetype får du virkelig “value for money”.
Denne kampagne type har vist sig og være den med lavest konverteringspris og flest konverteringer for færrest midler, blandt mine kunder.
Play Store ads:
Når du vil ses hos publikummet, når de er klar til at downloade
Med mange tusinde eksponering, til brugere som har intentioner om at de skal installere en app, der løser deres aktuelle udfordring, er Play Store annoncering næsten en no brainer når det kommer til at ramme den helt rette intention med din app.
I Google playstore blev der i 2021 downloadet over 100 milliarder apps på verdensplan – skal din app ikke være med i den pulje ?
Know How & værktøjer
Den rette annonce type til dit publikum
Jeg har dagligt en finger på pulsen af det online annoncemarked og holder et skarpt øje med den nyeste udvikling. Det giver mig indsigt i hvilke retning annoncemarkedet bevæger sig, så jeg konstant kan være på forkant med mine kunders kampagner levere mest mulig værdi.
Jeg har en bred vifte af analyse og research værktøjer når det kommer til online marketing. Et solidt datagrundlag er nøglen til stærke strategier, solide kampagneresultater og effektiv udnyttelse ressourcerne.
Annonce typerne
Søgeannoncer


Display annoncer


Play Store ads


Retargeting Google


Google shopping ads


Online Marketing Analyse


Performance Max


Lokal annoncering


YouTube Video ads


Kunder siger:
"Bruger tilstrømningen vil ingen ende tage!"
Jeg har både selv prøvet og haft et andet bureau til at opsætte mine Google Ads. Jeg har konkluderet at der er alt meget man skal vide til at jeg selv vil bruge min tid på det, og derfor handlede det om at findet det helt rigtige bureau. Bjørns tilgang til data-drevet markedsføring, analyse af korrekte søgeord, forståelse af min virksomheds konverteringspunkter og personlighed gjorde det til en no-brainer at vælge Bjørn.

Passioneret Google Specialist
Anno 2016 - Din succes er min succes
Jeg har siden 2018 drevet flere hjemmesider frem i søgemaskinerne ved hjælp af organisk indhold med fokus på søgeordsoptimering. I den forbindelse fik jeg en stor nysgerrighed og interesse for at nå mit publikum, når de har en intention, som jeg kan imødekomme via søgemaskinerne.
I min optik har Online annoncering og SEO mange ligheder, og i den sidste ende er deres overordnet mål det samme - at ramme den rigtige intention på det rigtige tid og sted og sikre at publikummet ser den værdi du tilbyder.

Lad mig tage hånd om din vækst!
Skal vi tage en snak om hvad du godt tænke dig, og hvilke muligheder der er i Online annoncering? Jo før vi kommer i gang, jo før kommer der nye kunder. Så udfyld formularen og lad os samme skabe mere vækst.

“Jo mere du udfylder i formularen jo bedre forberedt kan jeg være til vi snakker sammen”