Bliv vist når dit publikum søger
Google Search ads eller på dansk søgeannoncer er den type annoncer vi ser øverst google når vi søger efter noget. Når det kommer til brug af søgemaskinerne er vi blevet så forventet, at vi kun bliver på side 1 i søgeresultateren.
Google Search annoncering er bundet op på bestemte søgeord eller sætninger som man kan vælge at annoncere på. For at komme med i top 5 annonce resultaterne på side 1. Priserne på denne annoncetype variere meget efter branche, søgeintention, søgevolumen og udmøntes i pris pr. klik.

Hvorfor vælge NTENT?
Din personlige ads specialist

Hvornår bør du anvende Søgeannoncer?
Annoncer til mange formål
Først og fremmest giver det kun mening at være tilstede når dit publikum direkte søger efter det du tilbyder, Her er publikummet indstillet på at finde en løsning online, og hvorfor skulle det ikke være din løsning, fremfor dine konkurrenters? Søgeannoncer har siden 2000 været en af de mest grundlæggende annoncetyper, ene af alene af den årsag at du kan være tilstede når dit publikum har brug for dig.
De fleste virksomheder har et fast budget allokeret til søgeannoncer. Det ikke nødvendigvis for at dominere søgeresultaterne, men for at være med i kampen om publikummets opmærksomhed.
Søgeannoncer:
Når du vil ligge øverst i Google
Med en søgeordsanalyse klarlægger jeg hvilke søgeord der vil give mening at annoncere på. Sammen udvælger vi de søgeord og sætninger som bedste rammer den ønskede intention, i et afgrænsning defineret af annoncebudgettet.
Når kampagner sættes igang vil din løsning blive vist i top 5 annonceresultaterne, når publikummet søger efter de valgt søgeord.
Søgeannoncer:
Når du vil ramme købsintentionen hos dit publikum
Den vigtige fase i dit publikums købsrejse er selve konverteringen, det er her købsintentionen har været så stærk at publikummet handler på det.
Det er et meget kritisk tidspunkt at være tilstede hos publikummet, da de er meget klar til at fortage et direkte valg, eller fortage køb.
Søgeannoncer:
Når du har velbygget hjemmeside
En velbygget hjemmeside er ikke at kimse af. At bruge annoncer kroner på at sende publikum på en dårlig rejse giver meget lidt mening og sjældent konverteringer.
Derfor er vigtigt at din hjemmeside er brugervenlig og troværdig, så det ikke bliver en stopklods for dine potentielle kunder.
Know How & værktøjer
Den rette annonce type til dit publikum
Jeg har dagligt en finger på pulsen af det online annoncemarked og holder et skarpt øje med den nyeste udvikling. Det giver mig indsigt i hvilke retning annoncemarkedet bevæger sig, så jeg konstant kan være på forkant med mine kunders kampagner levere mest mulig værdi.
Jeg har en bred vifte af analyse og research værktøjer når det kommer til online marketing. Et solidt datagrundlag er nøglen til stærke strategier, solide kampagneresultater og effektiv udnyttelse ressourcerne.
Annonce typerne
Søgeannoncer


Display annoncer


Play Store ads


Retargeting Google


Google shopping ads


Online Marketing Analyse


Performance Max


Lokal annoncering


YouTube Video ads


Kunder siger:
"Bruger tilstrømningen vil ingen ende tage!"
Jeg har både selv prøvet og haft et andet bureau til at opsætte mine Google Ads. Jeg har konkluderet at der er alt meget man skal vide til at jeg selv vil bruge min tid på det, og derfor handlede det om at findet det helt rigtige bureau. Bjørns tilgang til data-drevet markedsføring, analyse af korrekte søgeord, forståelse af min virksomheds konverteringspunkter og personlighed gjorde det til en no-brainer at vælge Bjørn.

Passioneret Google Specialist
Anno 2016 - Din succes er min succes
Jeg har siden 2018 drevet flere hjemmesider frem i søgemaskinerne ved hjælp af organisk indhold med fokus på søgeordsoptimering. I den forbindelse fik jeg en stor nysgerrighed og interesse for at nå mit publikum, når de har en intention, som jeg kan imødekomme via søgemaskinerne.
I min optik har Online annoncering og SEO mange ligheder, og i den sidste ende er deres overordnet mål det samme - at ramme den rigtige intention på det rigtige tid og sted og sikre at publikummet ser den værdi du tilbyder.

Lad mig tage hånd om din vækst!
Skal vi tage en snak om hvad du godt tænke dig, og hvilke muligheder der er i Online annoncering? Jo før vi kommer i gang, jo før kommer der nye kunder. Så udfyld formularen og lad os samme skabe mere vækst.

“Jo mere du udfylder i formularen jo bedre forberedt kan jeg være til vi snakker sammen”